Saturday, November 8, 2008

"All I Want Is You" by Staind

What I leave,
When you go,
What I see,
And what you show,
And what I guess,
And when I don't,
Is something you all ready, all ready know,

Chorus:
I can't live without,
All I think about,
All I want is you,
You're all I dream about,
I can't live without,
All I want is you,

The things I do,
I go through,
And all I see,
When I'm awake,
And what I make,
The shit that I take,
Is something you all ready, all ready know

Chorus:
I can't live without,
All I think about,
All I want is you,
You're all I dream about,
I can't live without,
All I want is you,

Ohhh,...
Is you,
Is you,
Is you,
Is you,
You're all I dream about,
That I can't live without,
All I want is you

Chorus:
I can't live without,
All I think about,
All I want is you,
You're all I dream about,
I can't live without,
All I want is you,
I just can't live without you,
When all I think about is you,
And all I want is you


Lo que quiero dejar,
Cuando vaya,
Y lo que muestran,
Y lo que creo,
Lo que veo,
Y cuando no estoy,

Es algo que todo listo, todo listo saber,
Coro:
No puedo vivir sin el,
Todo lo que pensar,
Todo lo que quiero es que,
Todo lo que quiero es que,
Eres todo lo que soñamos,

No puedo vivir sin el,
Voy a través de,
Las cosas que hago,
La mierda que me tome,
Y todo lo que veo,
¿Y qué debo hacer para que,
Es algo que todo listo, todo listo saber

Coro:
No puedo vivir sin el,
Todo lo que pensar,
Todo lo que quiero es que,
Eres todo lo que soñamos,
No puedo vivir sin el,
Todo lo que quiero es que,

Ohhh, ...
Cuando estoy despierto,
¿Es usted,
¿Es usted,
¿Es usted,
¿Es usted,
Eres todo lo que soñamos,
Que no puedo vivir sin el,
Todo lo que quiero es que

Coro:
No puedo vivir sin el,
Todo lo que pensar,
Todo lo que quiero es que,
Eres todo lo que soñamos,
No puedo vivir sin el,
Todo lo que quiero es que,
Yo sólo no puede vivir sin ti,
Cuando todo lo que es pensar en ti,
Y todo lo que quiero es que

No comments: